Зараз ІР телефонія не потребує реклами – сьогодні всі компанії не залишають без відповіді жоден дзвінок, а Цифрова телефонія є одним з найкращих інструментів для досягнення цієї мети. Завдяки використанню сервера телефонії або віртуальної АТС можна не тільки економити на дзвінках, але й зробити роботу більш зручною і якісною. Оператор сидить в навушниках і використовує комп’ютер для здійснення дзвінків, а не шукає в кого мобільний телефон того чи іншого оператора.
Крім того, за допомогою такого рішення можна створити голосове меню, щоб при вхідному дзвінку клієнт міг обрати потрібний відділ, або повідомити режим роботи для дзвінків поза робочим часом і записати повідомлення, щоб оператор уже знав тему звернення клієнта.
Замовляючи Сервер телефонії, ви отримуєте набір інструментів для повноцінного call-центру, який дозволить вести статистику роботи операторів, порівнювати кількість дзвінків і записувати розмови, якщо це необхідно. Замість нудних гудків можна додати приємну музику або інформацію про акції, що проводяться в даний момент. Якщо оператору потрібно підключити когось до розмови або передати дзвінок, вам більше не потрібно ходити по офісу – це все робиться в декілька кліків миші.
За потреби можна отримати консультацію щодо обладнання та можливостей (які обмежені лише фантазією). Налаштування телефонії можливе в Києві та київській області з виїздом інженера, а також по всій Україні через Інтернет або відправку готового налаштованого обладнання поштою.
Вартість робіт з таким рішенням починається від 350$ і включає консультування та написання ТЗ, початкове налаштування обладнання зв’язку, налаштування вашого обладнання для роботи з телефонією, навчання роботі та обслуговуванню системи.
Для налаштування телефонії використовується операційна система Linux CentOS та ПЗ Asterisk, яка не вимагає придбання додаткових ліцензій, все безкоштовно та легально.